الگری: بیرون ماندن از لیگ قهرمانان مزیتی برای ما نیست، کمبودی ست که به خوبی حس میشود

الگری: بیرون ماندن از لیگ قهرمانان مزیتی برای ما نیست، کمبودی ست که به خوبی حس میشود

شروع با برد پرگل می تواند بهترین و بالاترین انگیزه برای آغاز فصلی نو همراه با خواسته قهرمانی برای شاگردان مکس الگری باشد. فصلی متفاوت که مطمئنا برای هواداران یووه نتایج تیم شان در هر بازی اهمیت بالایی خواهد داشت. ماسیمیلیانو الگری، مربی یووه در سخنان بعد از بازی که برتری سه بر صفر یووه برابر اودینزه در نخستین دیدار فصل جاری به پایان رسید گفت:

 

فوتبال مدرن و متفاوت؟ من کمی با مطالبی که گفته میشود موافق نیستم، ما باید از ویژگی های بازیکنان نهایت بهره ببریم. باید فشار مهاجمین بیشتر شود، ما باید از نظر تکنیکی کار کنیم و هنوز مسائل زیادی برای یادگیری داریم. ما تنها یک بازی را بردیم، نباید تمرکز خود را از دست بدهیم و فکر کنیم که همه چیز حل شده و هیچ کم و کاستی در تیم وجود ندارد. ما در حال تمرین هستیم و بازیکنان در دسترس هستند. همان طور که گفتم من کمی مخالف صحبت هایی هستم که در حال شنیدن اش هستیم، بعد از اینکه دو بر صفر پیش افتادیم دوباره تحت فشار قرار گرفتیم و این نباید در هر بازی روی دهد.

 

کاسنیچ

 

من ایلینگ را در اختیار داشتم و با حضور کیه زا ترجیح دادم او را به میدان بفرستم. کاسنیچ بیشتر در خط کناری بازی می کند و نیاز به بازیکنی با خصوصیات ایلینگ داشتم.

 

مکس الگری تاکید می کند که باید در دو نکته پیشرفت داشته باشند:

 

مدیریت توپ که در نیمه دوم دیده شده، اما باید پیشرفت کنیم. در نیمه نخست به گردش توپ و کار تیمی بهتری نیاز داشتیم که دست به تعویض زدم. این نتیجه خوب بود اما به سرعت می تواند هر چیزی تغییر کند.

 

کیه زا

 

به عقیده من کیه زا یک مهاجم است، شاید من اشتباه می کنم، اما او یک مهاجم است، ولی او خودش را در نقش یک وینگر در زمین منزوی می کند. به یک شروع مجدد نیاز دارد. امشب نزدیک ولاهوویچ بازی کرد و خوب بود. در موقعیت و زمانی که بدون توپ بازی می کنند بهتر شده اما دوباره به ایزوله کردن خودش ادامه می دهد. او می تواند چهارده و شانزده گل بزند اما خود را در نقش وینگر دست کم میگیرد.

 

کامبیاسو

 

تعجبی نداشت، بسیار خوب و باهوش بازی کرد. با حضور او برتری عددی داریم، بدون کیه زا او می تواند به کمک کاسنیچ برود، ویژگی های متفاوتی دارد.

 

اما پیامی از یووه با چاشنی خشم و عصبانیت

 

ما این کار را برای خودمان می کنیم، بیرون ماندن از لیگ قهرمانان کمبود و کاستی مهمی ست که حس می شود. بعد از دوازه ده سال موفق نشدیم و این یک کمبود غیر قابل انکار است. همه می گویند این یک مزیت است اما برای من مزیت این است که هر سه روز برابر برترین تیم های اروپا بازی کنیم. ما یک سال عجیب و نه چندان اسان را پشت سر گذاشتیم، حق حضور در لیگ قهرمانان را به دست اوردیم اما حالا باید ببینیم چطور پیش میرود. نباید در بازی عقب نشینی کنیم در این بازی بعد از برتری دو بر صفر کمی عقب کشیدیم و حریف خطرساز شد.

 

ولاهوویچ

 

بازی خوبی انجام داد، از دوره ای می اید که کم بازی کرده و حالا باید خصوصیات خود را نشان دهد. باید در شناخت فضاها بهتر شود، البته کل تیم و ما روی این مسئله کار خواهیم کرد. که از سخت ترین مسائل فنی برای یک تین هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: